FAQ
Jakiego quada wybrać?
Wybór quada zależy od Twoich potrzeb i dostępnych środków finansowych. Quady sportowe, najczęściej napędzane na jedną oś. Quady przeprawowe/użytkowe to pojazdy z dołączanym napędem 4×4, wyciągarką, reduktorem, wszechstronne do pracy i rekreacji. Jeśli masz pytania dotyczące wyboru quada lub potrzebujesz dodatkowych informacji, chętnie udzielimy Ci dalszej pomocy.
Jaki quad dla dziecka?
Dostosuj wybór quada do wieku i umiejętności Twojego dziecka. Posiadamy pojazdy elektryczne oraz spalinowe. Należy pamiętać również o bezpieczeństwie dziecka, takim jak kask, rękawice czy buzery, oraz należy pamiętać o odpowiednim przeszkoleniu. Wszystko znajdziesz u nas w sklepie.
Czy mogę zarejestrować pojazd bez homologacji?
Nie, pojazdy bez homologacji nie podlegają rejestracji.
Czy mogę skorzystać z finansowania ratalnego?
Tak, istnieje kilka możliwości finansowania, takie jak kredyt ratalny, leasing. Jesteśmy dealerem wielu marek pojazdów, oferujemy różne opcje finansowania z możliwością zawarcia AC, OC czy NNW.
Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?
Tak, przyjmujemy zamówienia telefoniczne.
Jakie są koszty dostawy?
Koszt dostawy uzależniony jest od wybranego towaru. Koszty dostawy można zobaczyć po dodaniu poszczególnego towaru do koszyka. Przy zakupie kilku produktów koszty dostawy są automatycznie przeliczane.
Czy sprzedawane produkty są nowe?
Tak. Wszystkie produkty sprzedawane w sklepie są nowe, z gwarancją producenta. W zakładce „używane” znajdziesz towary tylko używane.
Jak sprawdzić status zamówienia?
Status zamówienia sprawdzisz w wiadomości e-mail, którą otrzymałeś po złożeniu zamówienia. Jeśli masz zarejestrowane konto na naszym sklepie, zaloguj się i przejdź do listy swoich zamówień, aby sprawdzić status.
Chcę zareklamować produkt, jak to zrobić?
Aby zareklamować produkt, należy wypełnić druk reklamacyjny oraz przesłać produkt na adres firmy. Więcej informacji znajduje się w zakładce Regulamin.
Jak zwrócić towar?
Aby zwrócić towar, produkt musi być nieużywany, bez śladów użytkowania, wypełnić druk zwrotu oraz przesłać produkt na adres firmy. Więcej informacji znajduje się w zakładce Regulamin. Koszt pokrywa Kupujący. Nie odbieramy paczek za pobraniem.
Jak wymienić produkt na inny?
Istnieje możliwość zamiany towaru na inny. W tym celu należy zapakować towar w oryginalne opakowanie, wraz z dowodem zakupu oraz wypełnionym drukiem zamiany/zwrotu, a następnie przesłać produkt na adres firmy. Koszt pokrywa Kupujący. Nie odbieramy paczek za pobraniem. Po otrzymaniu kompletnej paczki, wysyłamy towar wraz z rozliczeniem (dopłata lub częściowy zwrot).